Qonsío stijgt naar een 8,1 in het klanttevredenheidsonderzoek

We zijn trots te mogen melden dat onze klanten Qonsío beoordelen met een 8,1.

Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek wat we afgelopen jaar hebben uitgezet. Vooral de kennis van de consultants -de core business van Qonsío- scoort met een 8,7 zeer goed. Met een responspercentage van ruim 40% is dit een breed gedragen score.

In 2020 kregen we nog een 7,8 als eindcijfer. Uit de antwoorden in dat jaar bleken ons call-registratiesysteem TOPdesk en de reactietijd van de helpdesk verbeterd te kunnen worden. Hier hebben we hard aan gewerkt en het resultaat zien we terug in de waardering.

Grafiek

Wij gaan bij Qonsío door met het verbeteren van onze dienstverlening voor onze klanten!

Zo ontwikkelen we opnieuw de dienstverleningsovereenkomsten en breiden we ons portfolio op het gebied van HR management uit met de dienst Workflow Kantoor.

Mocht je van één van onze producten of diensten gebruik willen maken, neem dan contact met ons op. Ook voor meer informatie staan we voor je klaar.
Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 036 - 539 10 60

Deel dit artikel op je favoriete social kanaal

Neem contact op via e-mail

Ik ontvang liever een e-mail met informatie.

form_succes

Bedankt voor uw aanvraag

We sturen de gevraagde informatie naar uw e-mail adres.

Het team van Qonsío.

Geef aan waarover u informatie zou willen ontvangen.