VACATURE Accountmanager New business
Wegens uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een collega voor 32 - 40 uur per week
Als Business Development Representative ben je verantwoordelijk voor het succes van onze Finance Consultancy diensten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten in jouw portefeuille en hebt regelmatig contact met hen. Je begrijpt de uitdagingen waarmee corporaties te maken hebben en kunt hen de juiste oplossingen bieden. Jouw doel is om contractverlengingen te realiseren en de klanttevredenheid te verhogen van een 7,5 naar een 8+. Daarnaast denk je proactief mee met jouw klanten en identificeer je strategische mogelijkheden. Je bent in staat om de functionaliteiten en unieke eigenschappen van ons product op alle niveaus duidelijk uit te leggen en te presenteren. Het behalen van commerciële doelen op zowel korte als lange termijn is jouw verantwoordelijkheid, evenals het ondersteunen en voortzetten van het succes van onze organisatie. |
Verantwoordelijkheden:
- Beheren van een portefeuille met klanten
- Begrijpen van de markt en uitdagingen binnen de corporatiewereld
- Bieden van passende oplossingen aan klanten
- Behalen van doelstellingen zoals contractverlengingen en klanttevredenheid
- Proactief meedenken met klanten over strategische mogelijkheden
- Presenteren en uitleggen van functionaliteit, USP’s en organisatie aan klanten
- Realiseren van commerciële doelen op korte en lange termijn
- Vergroten van klanttevredenheid
- Ondersteunen en continueren van het succes van de organisatie
Functie eisen:
Wat maakt jou de perfecte match :
- HBO of WO niveau
- Minimaal 3 jaar ervaring als accountmanager binnen non profit/semi overheid / corporatie.
- Positieve, zelfstandige en ondernemende instelling
- Enthousiasme dat bijdraagt aan onze ambitie
- Kennis van woningcorporaties is een pre
- Bij voorkeur woonachtig in regio Midden Nederland
- In het bezit van rijbewijs B
- Discipline in het aanmaken en bijhouden van rapportages
Wat bieden wij?
Wij bieden een competitief salaris vanaf € 4.000 dat overeenkomt met jouw kennis en ervaring. Daarnaast hebben wij een aantrekkelijke bonusregeling. Je krijgt de beschikking over een leaseauto, laptop en telefoon. We bieden ook een pensioenregeling en personeelsplanverzekering aan. Verder vergoeden we gedeeltelijk jouw zorgverzekering en verstrekken we een internet vergoeding. Je hebt recht op 25 vakantiedagen, waarbij je extra dagen kunt bijkopen of verkopen. We bieden ruime mogelijkheden voor opleidingen om jouw kennis te verbreden. Ten slotte zijn er doorgroeimogelijkheden naar een meer managementgerichte positie.
Ben jij enthousiast geworden over deze functie? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar info@qonsio.nl We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Enthousiast geworden?
Reageer direct. Voor eventuele vragen en toelichting neem contact op met Aziza (Manager Qonsío) op 06 51 36 50 21 Bij interesse hoor je na 2 gespreksrondes of jij ons team gaat versterken.